5 Aralık 2008 Cuma

SORUNU KÖKTEN ÇÖZMEK

Tony Alessandra Platinium Rule seminerinde harika bir örnek veriyor: ( Golden Rule dediği altın kural " insanlara / müşterilerinize kendinize davranılmasını istediğiniz gibi davranın" felsefesine dayanıyor. Platinium Rule ise bunun bir adım ötesine geçerek, insanlara onların istediği gibi davranın felsefesine... )

Bir fast food restoranının çoğu şubesi sorunlarla baş edemez hale gelmiş. Ve CEO olaya el koymuş: Tüm şubelerde kasanın yanında kendisine direk bağlı bir telefon koydurtmuş. Ve üstüne şöyle yazdırmış: Eğer bu restoranda sorununuz hemen çözülmezse, direk bana bağlanın, ve sorununuz CEO tarafından çözülecektir. Vee, CEO bir tek bile şikayet telefonu almamış. Çünkü çalışanlar, müşteriniyi telefonun ahizesini kaldırırken görünce üzerine atlayıp sorunları kökten çözmeye başlamışlar.

Hiç yorum yok: